luni, 29 noiembrie 2010

Motto-uri(citate)

Deseori un zambet iti alina durerea,
deseori un zambet poate face mai mult decat crezi,
deseori zambetul devine o mica parte din viata ta,
un simplu pansament ce leaga ranile sufletului
inocent si pur.

Am invatat ca zambind printre lacrimi
durerea e mai usor de suportat.
Am invatat ca zambind incepi sa crezi
ca mai ai o mica speranta in care sa
mai crezi. Am invatat ca zambetul
e singurul diamant din lume ce
iubeste orice suflet ranit, am invatat
zambesc atunci cand imi vine sa plang.

Daca vreodata vei avea sansa sa
privesti doi ochi care iti surad frumos
nu ai cum sa nu te gandesti ce ascunde
acea stralucire. In spatele unei fiinte
minunate se ascunde multe comori
pe care oricat ai scotoci nu le poti
gasi, pentru ca fiecare in lume e
daltuit cu ceva special.

Viata e o simpla frunza care se
usuca incet, viata e un simplu fir de
ata ce se subtiaza pe zi ce trece tot
mai mult, viata e o bucata de
prajitura din care gusti mereu
pana la ultima bucatica.
OMUL E CREAT PENTRU
CONSECINTE FIRAVE!

Totul in acest univers e un abur
trecator. Totul se duce ca
suierarile unui vant puternic
in amiaz de zi. Totul este
trecator, nimic nu tine-o
vesnicie.

Azi te-am vazut zambind,
si zambind am realizat ca fara
zambet nu ar exista nimic
ce ar putea sa ma faca
FERICITA.

In ochi exista iubire, si de multe ori
uitam sa pretuim clipa ei.
In ochi exista fericire, si de multe ori
uitam ca fericirea ne este Dumnezeu.
Acolo unde exista El, exista si doi ochi.

Si iar o zi cu soare, cu o caldura
sublima in sufletul omului muritor,
in inima fiintei ce mereu ar dori
sa existe numai zile cu soare,
insa viata e un vesnic apus de soare.

Viata e o adevarata provocare.
O provocare e un impas de-a
provoca si pe altii sa traiasca
in culmi inalte.

Uneori zambetul ramane o
amintire scrisa in pagina
unui jurnal.


Fiecare clipa a vietii are un rost
si un rol in viata de zi cu zi, tot asa
fiecare zambet are farmecul sau
de-a dainui mereu in fiecare
clipa.

Fiecare dintre noi am da orice
sa-i avem pe cei dragi langa noi
in fiecare clipa speciala a vietii,
insa de multe ori sansa de-a
fi mereu langa cei dragi nu
o avem...

Impreuna am zambit.
Impreuna am plans.
Impreuna am suferit.
Impreuna am ras.
Impreuna vom zambi
mereu si iubirea noastra
va dainui vesnic.

De multe ori dorim sa oprim clipele
fericite in loc, sa traim doar dulceata
vietii, insa de multe ori dorim sa
alungam clipele cand napadeste
amarul vietii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu