sâmbătă, 3 septembrie 2011

Si chiar daca...

Si chiar de-ar fi sa ajung cel mai de pret om, daca nu am dragoste, nu sunt nimic.
Si chiar de-ar fi sa ajung cea mai renumita compozitoare, daca nu am dragoste, nu sunt nimic.
Si chiar dac-as zambi celor din jur mereu, daca nu am dragoste, nu sunt nimic.
Si chiar dac-as compune cele mai patrunzatoare versuri, daca nu am dragoste, nu sunt nimic.
Si chiar dac-as face totul, daca nu am dragoste, nu sunt nimic.
Si chiar dac-as implini poruncile sfinte, daca nu am dragoste, nu sunt nimic.
Si chiar dac-as lupta pentru prietenii mei, daca nu am dragoste, nu sunt nimic.
Si chiar dac-as fi cea mai frumoasa floare, daca nu am dragoste, nu sunt nimic.
Si chiar dac-as fi cel mai de pret diamant in ochi celor ce ma iubesc, daca nu am dragosre, nu sunt nimic.
Si chiar dac-as fi cel mai bogat om din lume, daca nu am dragoste, nu sunt nimic.
Si chiar daca......












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu