vineri, 30 decembrie 2011

Inima fara grai...

1. Inima fara grai ce mi-ai facut?
De ce atunci ai tacut?
De ce nu mai ajutat?
Unde ai plecat?

2. Te rog spune ceva, nu tacea
Nu ai vazut cum iubir pe langa tine trecea
Te rog spune-mi macar un cuvant
Sa stiu ca iubirea mai exista pe pamant

3. Unde ti-e graiul cel dulce?
Unde m'as duce
Fara susurul tau atat de bland?
Sunt mereu cu tine-n gand

4. Nu mi te pot scoate din suflet
Traiesc prin al tau umblet
De ce iubirea vorbeste
Si parca de multe ori ma nimiceste?

5. Nu pot sa inteleg de ce taci
Nu stiu ce tot faci
Dar graiul tau nu se mai aude
Florile de lacrimi toate-s ude

6. Ah, graiul tau duios
Ma mangaia atunci totul era dureros
Acum graiul tau e fara putere
Cine-mi mai vorbeste mie in durere?


7. De ce vorbesti tu iubire?
Oare chiar imi vei aduce fericire?
Pur si simplu vreau sa te alung din a mea viata
Sunt invaluita de-a ta ceata

8. Nu mai vad drumul meu
Vad doar un  zid  mare si greu
Fiorul tau sufletul mi-l orbeste
Si inima mi-o robeste

9. Iar la urma ajung sa depind de tine
Vreau sa imi fie bine
Dar oare se poate si fara Tine?
Ai sadit dragoste in mine...

10. Cum s-o alung din inima mea?
Acum faca inima ce o vrea
Eu sunt un trup neputincios
Si...nimic nu mai e atat de frumos

11. Daca inima nu va  vorbi
Cine atunci va vorbi?
Iubirea! Iata, ca vorbeste
Si atatea versuri sopteste

12. Iubire, daca vrei ridica-ma
Daca vrei iubeste-ma
Dar sufletul sa nu mi-l nimicesti
Mai bine ceva sa construiesti

13. Daca vei veni sa ma omori
Si sa imi furi ale mele comori
Nu te voi primi in suflet
Si nu voi mai trai prin al tau umblet

14. Acum am spus ce aveam sa spun
Dar te atentionez, daca totul va deceni scrum
Tu vei fi cea vinovata
Si nu te voi mai accepta niciodata.

15. Intelege, nu-mi aduce fiori care ma distrug
Nu vreau sa mai simt pe-obraz lacrimi care-mi curg
Vreau sa fiu fericita
Si sa am o viata implinita

16. Sper ca ai inteles totul si nu o sa ma dezamagesti
Sper ca ceea ce ai distrus, intr-o zi sa reintregesti
Pana atunci raman cu inima cea fara grai
Desi stiu ca tu un semn o sa-mi dai

17. Multumesc pentru ca m-ai ascultat
Si nu m-ai alungat
Ramai cu bine
Si sa ai doar fericiri divine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu