vineri, 6 ianuarie 2012

Zdrobit de durere

1. Imi doresc ca sufletu-mi sa arda-n flacarile fericirii
Imi doresc sa m-arunc in bratele iubirii
Dar sunt prea slab pentru a face lucruri marete
Si toti intr-o zi ajungem la a doua tinerete

2. Imi doresc sa pot atinge nemurirea
Imi doresc sa pot accepta din nou iubirea
Dar, Doamne, e atat de greu
Incat ma doare mereu

3. Imi doresc sa pot atinge telul propus
Imi doresc sa pot urca inca o treapta mai sus
Insa piciorul meu se clatina tremurand
Sufletul mi-e plin de teama, si doar frica-mi sta in gand

4. Imi doresc sa nu-mi patez a mea haina
Imi doresc sa nu traiesc intr-o lume atat de haina
Dar sangele ranilor creeaza zeci de pete
Pe haina-mi alba ca a ingerilor cete

5. Sangele curge suvoi
Si eu alerg stingher prin noroi
Nestiind unde pasul ma duce
Si tot mai grea imi pare a mea cruce

6. Umerii sunt zdrobiti
Genunchii la pamant sunt tintuiti
Spune-mi Doamne, incotro e drumul meu?
Incotro e drumul care duce catre Dumnezeu?

7. Spune-mi Doamne un cuvant
Nu ma lasa singur pe pamant
Oamenii ma ranesc fara mila
Si de tot ce e murdar si necurat mi-e sila

8. Haina mea toata e patata
Va mai fi ea oare curata?
Ah, si ranile sunt de-atata timp nevindecate...
Inima si sufletul in picioare-mi sunt calcate

9. Doamne, ma doare cumplit
Stiu ca destul n-am iubit
Mi-a fost frica de suferinta
Nestiind ca ea imi poate aduce biruinta

10. Acum ca un copil ratacitor
Tac umil, si incerc sa fiu increzator
Stiind ca Tu esti langa mine
Iar eu stiu drumul sa pot alerga spre Tine.

Un comentariu:

  1. Hei, La multi ani! Ce mai face mica si iubita poeta a lui Iisus? Cu adevarat asta e anul poeziei iubirii pentru Iisus, deci vei avea mare succes :)

    RăspundețiȘtergere