luni, 29 noiembrie 2010

Am invatat

1.Am invatat ca in viata
Nu totul se invata
Am invatat ca viata deseori e un urcus greu
Pe care trebuie sa inaintezi mereu

2. Am invata ca lacrimile varsate
Niciodata nu sunt uitate
Am invatat ca deseori zambetul
Alin intreg sufletul

3. Am invatat ca plangand
Totul e un sinistru gand
Am invatat ca fericirea
Exista doar acolo unde e iubirea

4. Am invata ca atunci cand alergi
Incerci sa gandesti unde mergi
Am invata ca ranile create de altii
Uneori creeaza adancimi cu mari spatii

5. Am invatat ca vindecarea ranilor
E in dragostea adevarata si nu in trecerea anilor
Am invatat ca fiecare trandafir isi are ofilirea
Precum uneori dispare si iubirea

6. Am invatat ca atunci cand pierzi
Incerci intr-o mica raza sa mai crezi
Am invatat ca din pierdere
Uneori castigi incredere

7. Am invata ca atunci cand singur esti
Uiti cu adevarat cine esti
Am invatat ca zambind printre lacrimi
Durerea e mai usor de suportat

8. Am invatat ca un prieten adevarat
Te va considera pe tine un prieten minunat
Am invatat ca oamenii sunt schimbatori
Dar raman uneori lipiti de tine asemeni unei lipitori

9. Am invatat ca pentru a face un diamant sa straluceasca
Modificatorul lui trebuie mult sa slefuiasca
Am invatat ca din suferinta
Culegi stropi de biruinta

10. Am invatat ca toate isi are vremea  lor
Precum scurgerea apelor
Am invatat ca totul are o vreme
Insa nu totul tine o vesnicie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu