luni, 29 noiembrie 2010

Visez

. Imi mimez fericirea
Visand doar trairea
Fericirea mea se formeaza
Din vise ce se imagineaza

2. Dupa un torent de plans
Si atatea lacrimi de strans
Mereu imi gasesc alinare
In vise imaginare

3. Imi impartasesc doar mie
Toate fericirile ce par o mie
Visez atatea vise marete
Ce par o frumusete

4.  Dar uneori lacrimile napadesc
Fara sa spuna ce intrezaresc
Deseori pagina jurnalului meu
E stropita cu lacrimi mereu

5. O pagina de jurnal
Ma costa mult sa ajung spre mal
Dar nu ma costa intr-atat
Incat sa spun ajunge si atat

6. O pagina de jurnal niciodata
Nu va fi scrisa asa cum ai vrea tu odata
Daca doresti ca urma unei lacrime sa ramana
Adu-ti aminte ca va ramane doar cateva secunde cazand pe mana

7. Daca vrei ca urmele fericirii
Sa ramana in viata trairii
Pretuieste toate visele
Fiindca ele sunt clipele

8.  Iubeste visele creata de tine
Pentru ca intr-o zi si implinirea lor vine
Iubeste visele ce te face fericit
Ca doar asa te vei simti implinit

9. Niciodata sa nu crezi
Ca daca tu in fericire mimezi
Se va implini fiecare vis imaginat
De care spui ca e cel mai minunat

10. In viata nu exista numai vise frumoase
Exista si vise dureroase
Dar aminteste-ti visele pot deveni realitate
Doar atunci cand Dumnezeu va domni in viata ta cu Demnitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu