luni, 29 noiembrie 2010

Candva

1.Candva eram un om devotat
Insa lumea m-a chemat
Candva eram un fiu de Rege
Dar azi pasul meu in jos merge

2. Candva traiam dupa cuvant
Iar azi traiesc dupa obiceiurile unui pamant
Candva existau nopti in rugaciune
Pentru cresterea roadelor in pasune

3. Ce sunt eu sa merit dragostea Ta?
Sunt un nimeni, fara iubirea Ta
Ce sunt eu? Am un rost?
Oare ochi mei nu vad ca pasul mi-aluneca prost?

4. Dar Tu Tata ce esti?
Esti Cel care iarta, si iarta iar, si iar ma primesti
Eu sunt un nimeni iar Tu esti cineva
Ce-a creat in univers ceva

5. Sunt un pacatos din lume
Dar Tu ai cel mai minunat Nume
Ce pentru mine e iertare, eliberare
Un munte tare la vreme de-ncercare

6. Sunt un om nevrednic si am facut numai rau
Sunt mic firicel de iarba-n pumnul Tau
Tot ceea ce sunt si ce traiesc
E modelat de Olarul Ceresc

7. Stiu ca doar un singur Dumnezeu
Ma va ierta de pacatul meu
Stiu ca daca azi ma-ntorc la El
Ma va primi Marele Emanuel

8. Stiu ca daca mai aman o clipa voi regreta amar
Stiu ca imi va fi greu sa tot gust al lumii pahar
Stiu ca daca ma intorc ma va astepta adevaratul Paradis
Stiu ca daca nu ma intorc totul va fi un cosmar de vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu