miercuri, 23 noiembrie 2011

Invingatoare prin iubire...

1. M-am pierdut in iubire
M-am ascuns in fericire
Nimic nu ma va intoarce din drumul meu
Voi iubi la bine si la greu

2. Alunga-ma unde vei vrea
Si totusi, voi fi o stea
Arunca-ma in marea adanca
Eu voi tot pe stanca

3. Omule, poti sa-mi faci ce vrei
Maine, cu ochi tai vedea-vei
Voi fi acelas inger plin de lumina
Voi avea intotdeauna o fericire divina

4. Nu ma voi schimba daca tu ma ranesti
Poate inca nu stii cine esti
Dar azi iti voi spune cine sunt eu
Sunt o luminita ce sta aprinsa mereu

5. Exist, traiesc, iubesc
Si intotdeauna zambesc
Tu ai incercat sa ma stingi
Dar nu ai avut puterea sa m-atingi

6.  Ai incercat sa-mi distrugi pretuirea
Dar a invins iubirea
Sunt vie si nevatamata
Cu ce-as putea eu sa fiu vinovata?

7. Ai vrut sa ma vezi suferind
Dar m-ai vazut prin iubire biruind
Ce-as putea acum sa spun?
Nimic nu a devenit scrum.

8. Iata, sunt in picioare
Numic nu doare
Nu ai reusit sa ma dobori
Nici sufletul sa mi-l omori.

9. Chiar daca ai vrut sa ma vezi trantita la pamant
Te iubesc ca pe-un cantec sfant
Pentru ca suntem creati la fel
Pentru a avea in viata fiecare un tel.

10. Ramai cu bine suflet drag
Asteapta-ma in prag
Si voi veni mereu
Sa fiu cu tine la bine si la greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu